Program osposobljavanja Stručnjak za Internet marketing odobrilo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja te se upisuje u e-radnu knjižicu.
POPUST NA UPLATE DO 28.2.2021.
Cijena s popustom: 7.500,00 kn
Trajanje: do 3 mjeseca
Satnica : 150 školskih sati
Oblik nastave: Nastava u učionici ili online nastava putem prijenosa uživo iz učionice
Cijena osposobljavanja: 9.000,00 kn (cijena osposobljavanja s popustom iznosi 7.500,00 kn)
Termin nastave: utorkom, srijedom i četvrtkom od 17:00 do 20:00 sati
Program Stručnjak za Internet marketing je dostupan i online!
Opis programa:
Suvremeno poslovanje u digitalnom svijetu zahtjeva ulaganja tvrtki u nabavku novih tehnologija i stručnog osoblja. Završetkom programa osposobljavanja Stručnjak za internet marketing polaznici će postati konkurentni na tržištu rada i steći suvremena znanja i vještine za poslove Internet marketinga.
U toku provedbe programa, polaznici na odabranom poslovnom slučaju razvijaju internet stranicu u WordPress CMS sustavu, izrađuju vizuale za internet stranicu i društvene mreže (Canva), optimiziraju internet stranicu za tražilice (SEO), provode digitalne kampanje (Facebook oglašavanje, Google Ads, Google Analytics, Mailchimp…) uz mentorstvo renomiranih stručnjaka, koristeći stvarni budžet koji ulazi u cijenu programa i koji osigurava Pučko otvoreno učilište Petar Zrinski putem poklon kartica Zagrebačke banke.
Nastavni sadržaji:
- SEO (search engine optimization)
- Google AdWords
- Google AdSense
- Google Analytics
- Canva
- WordPress
- Mailchimp
- web banneri
- oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagram…)
- E-commerce i crowdfunding
Završetkom programa osposobljavanja Stručnjak za Internet marketing polaznici će biti osposobljeni:
- Sudjelovati u istraživanju tržišta i izradi plana marketinške kampanje
- Procijeniti potrebe web potrošača te tome prilagoditi metode oglašavanja i prodaje
- Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i online oglašavanje
- Koristiti društvene mreže za PR i postizanje marketinških ciljeva
- Koristiti alate Google Adwords, Analytics i Adsense za povećanje vidljivosti Web sjedišta
- Primijeniti pravila zaštite na radu
Uvjeti za upis:
- završena četverogodišnja srednja škola
- poznavanje osnova rada na računalu.
Početak nastave: ožujak 2021.
Vrsta programa: program osposobljavanja
Isprave potrebne za upis:
- završna svjedodžba – matura
- osobna iskaznica
- domovnica
- rodni list
Uvjerenje: Polazniku koji uspješno obavi završnu provjeru stečenih znanja i vještina izdaje se uvjerenje o osposobljavanju za poslove Internet marketinga. Program osposobljavanja se upisuje u e-radnu knjižicu.
Isprave potrebne za upis
- završna svjedodžba – matura
- osobna iskaznica
- rodni list
- domovnica
Dopusnica za izvođenje programa nalazi se na linku: Dopusnica.
Pogledajte kako izgleda online nastava :
Predavači:
MIROSLAV VARGA
Miroslav Varga stručnjak je za online marketing, statističke analize i data mining. Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje i apsolvirao je dva poslijediplomska studija. Trenutno radi u tvrtki Escape. Jedan je od nekolicine GCT – Google CertifiedTrainer u Google Adriatics regiji. Ima veliko iskustvo u upravljanju Google AdWords kampanjama i vrlo je čitani autor na blogu escapestudio.hr/blog. Iza sebe ima na desetke milijuna klikova u kojima je testirao reakcije internetskih tražitelja na svim europskim i sjevernoameričkim tržištima.
IVANA GLAVURDIĆ
Obnašajući niz marketinških i komunikacijskih funkcija u etabliranim kompanijama kontinuirano razvija svoja znanja i vještine, a kombinacijom ekonomskog backgrounda i osobnog afiniteta prema vizualnom sadržaju pronalazi načine za spajanje racionalnog i kreativnog uz poseban naglasak na digitalno okruženje. Trenutno je zaposlena kao project manager u kreativnoj marketinškoj agenciji gdje je zadužena za stvaranje i provedbu projekata za domaće i internacionalne klijente.
HRVOJE MIHAJLIC
U digitalnom marketingu je od samih početaka. Iako mu želja još s faksa bila raditi tradicionalno oglašavanje, tehnološki background u spoju s kreativnim hobijima odveo ga je u smjeru ovog najuzbudljivijeg tipa marketinga. Specifičan set znanja: od pisanja, fotografije, videografije pa i dizajna, uz marketinška znanja, omogućio mu je zaposlenje u najatraktivnijim hrvatskim firmama. Danas radi u Ericsson Nikoli Tesli i zadužen je za employer branding.
ADAM VOVRA
Adam Vovra bavi se Google Adsom još od fakultetskih dana. U Escapeu radi više oko tri godine na poziciji Ads Account Manager i u međuvremenu je stekao iskustvo vođenja digitalnih kampanja za veliki broj klijenata iz raznih industrija. Specijalizirao se za vođenje kampanja za web trgovine u različitim industrijama.
MARIJA KOVAČIĆ
U svijet marketinga sam ušla za vrijeme studija te od tada razvijam znanja i vještine, posebno na jednom području digitalnog marketinga, a to je Google oglašavanje. Tijekom nekoliko godina rada u Escapeu sam na poziciji Ads Account managera stekla iskustvo u upravljanju Google ads kampanjama u različitim industrijama. Uz Google Ads i Analytics, volim koristiti i ostale alate, poput Data Studia gdje mogu upotrijebiti svoju kreativnost i napraviti izvještaje koji su jednostavni za čitati, ali važni za svakodnevno praćenje rezultata kampanja.
ANTONIO BUNOZA
Razvija komunikacijske vještine u svim smjerovima. Prošao je put od tradicionalnih medija, radija, televizije do digitalnog marketinga, a trenutačno radi na poziciji Google Ads Account Manager-a u Escape-u. Glavna područja interesa su mu najveći svjetske online tražilice. Nastoji spojiti analitički i kreativan način razmišljanja koji primjenjuje na kampanjama za različite industrije. Surađuje s domaćim klijentima i internacionalnim brandovima na ostvarivanju njihovih marketinških i komunikacijskih ciljeva.
GORAN VRABEC
Samo nekoliko ispita prije diplome Goran Vrabec napustio je Fakultet elektronike i računarstva da bi postao poduzetnik. S nekoliko prijatelja ušao je u biznis iznajmljivanja opreme za koncerte i veće evente, a danas je vlasnik omiljenog chilli brenda ”Volim ljuto” koji raste po stopi od 30% godišnje! Na svom OPG-u svake godine proizvede 15 tona egzotičnih papričica i pretvara ih u umake koji su proglašeni drugim najboljim na svijetu! Iskoristio je znanje s FER-a pa napravio vlastiti web shop https://www.volimljuto.com/.
HRVOJE HAUSKA
Google Analytics i Google Tag Manager stručnjak sa fokusom na naprednu implementaciju i optimizaciju digitalnih marketinških alata. Kao student ekonomije se detaljno bavio statistikom i statističkim analizama, te je karijera u digitalnom marketingu bila slijedeći logičan korak. Svoje znanje u digitalnom marketingu usavršava zadnje 3 godine.
Iskustva naših polaznika
Naša polaznica Petra podijelila je svoje dojmove o završenoj edukaciji u videu niže :
Primjeri web stranica koje su izradili polaznici tokom edukacije:
Ako ste zainteresirani za program molimo ispunite sva obvezna polja (*) u potpunosti, kako bi omogućili pouzdani kontakt s vama. Podaci se koriste isključivo za uspostavljanje kontakta s vama kako bi vam dali daljnje upute vezane uz upis programa. Podaci se ne prosljeđuju trećim osobama.