Stručnjak za Internet marketing (početak: listopad 2020.) – dostupno i online

Program osposobljavanja za poslove Internet marketinga odobrilo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja te se upisuje u e-radnu knjižicu.

ISKORISTITE JESENSKI POPUST DO 30.9.2020.
Cijena s popustom: 7.500,00 kn

Trajanje: do 3 mjeseca

Oblik nastave: Nastava u učionici ili online nastava putem prijenosa uživo iz učionice

Cijena osposobljavanja: 9.000,00 kn (cijena osposobljavanja s popustom do 30.9.2020. iznosi 7.500,00 kn)

Termin nastave: utorkom, srijedom i četvrtkom od 17:00 do 20:00 sati

Program je dostupan i online!

Opis programa:

Suvremeno poslovanje u digitalnom svijetu zahtjeva ulaganja tvrtki u nabavku novih tehnologija i stručnog osoblja. Završetkom ovog programa osposobljavanja polaznici će postati konkurentni na tržištu rada i steći suvremena znanja i vještine za poslove Internet marketinga.

U toku provedbe programa, polaznici na odabranom poslovnom slučaju razvijaju internet stranicu u WordPress CMS sustavu, izrađuju vizuale za internet stranicu i društvene mreže (Canva), optimiziraju internet stranicu za tražilice (SEO), provode digitalne kampanje (Facebook oglašavanje, Google Ads, Google Analytics, Mailchimp…) uz mentorstvo renomiranih stručnjaka, koristeći stvarni budžet koji ulazi u cijenu programa i koji osigurava Pučko otvoreno učilište Petar Zrinski putem poklon kartica Zagrebačke banke.

Nastavni sadržaji:

  • SEO (search engine optimization)
  • Google AdWords
  • Google AdSense
  • Google Analytics
  • Canva
  • WordPress
  • Mailchimp
  • web banneri
  • oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Google+, Instagram…)
  • E-commerce i crowdfunding

Završetkom programa osposobljavanja polaznici će biti osposobljeni:

  • Sudjelovati u istraživanju tržišta i izradi plana marketinške kampanje
  • Procijeniti potrebe web potrošača te tome prilagoditi metode oglašavanja i prodaje
  • Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i online oglašavanje
  • Koristiti društvene mreže za PR i postizanje marketinških ciljeva
  • Koristiti alate Google Adwords, Analytics i Adsense za povećanje vidljivosti Web sjedišta
  • Primijeniti pravila zaštite na radu

Uvjeti za upis:

  • završena četverogodišnja srednja škola
  • poznavanje osnova rada na računalu.

Početak nastave:  listopad 2020. godine

Vrsta programa: program osposobljavanja

Isprave potrebne za upis:

  • završna svjedodžba – matura
  • osobna iskaznica
  • domovnica
  • rodni list

Uvjerenje: Polazniku koji uspješno obavi završnu provjeru stečenih znanja i vještina izdaje se uvjerenje o osposobljavanju za poslove Internet marketinga. Program osposobljavanja se upisuje u e-radnu knjižicu.

Isprave potrebne za upis

  • završna svjedodžba – matura
  • osobna iskaznica
  • rodni list
  • domovnica

Dopusnica za izvođenje programa nalazi se na linku: Dopusnica.

Predavači:


MIROSLAV VARGA

Miroslav Varga stručnjak je za online marketing, statističke analize i data mining. Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje i apsolvirao je dva poslijediplomska studija. Trenutno radi u tvrtki Escape. Jedan je od nekolicine GCT – Google CertifiedTrainer u Google Adriatics regiji. Ima veliko iskustvo u upravljanju Google AdWords kampanjama i vrlo je čitani autor na blogu escapestudio.hr/blog. Iza sebe ima na desetke milijuna klikova u kojima je testirao reakcije internetskih tražitelja na svim europskim i sjevernoameričkim tržištima.


IVANA GLAVURDIĆ

Obnašajući niz marketinških i komunikacijskih funkcija u etabliranim kompanijama kontinuirano razvija svoja znanja i vještine, a kombinacijom ekonomskog backgrounda i osobnog afiniteta prema vizualnom sadržaju pronalazi načine za spajanje racionalnog i kreativnog uz poseban naglasak na digitalno okruženje. Trenutno je zaposlena kao project manager u kreativnoj marketinškoj agenciji gdje je zadužena za stvaranje i provedbu projekata za domaće i internacionalne klijente.


HRVOJE MIHAJLIC

U digitalnom marketingu je od samih početaka. Iako mu želja još s faksa bila raditi tradicionalno oglašavanje, tehnološki background u spoju s kreativnim hobijima odveo ga je u smjeru ovog najuzbudljivijeg tipa marketinga. Specifičan set znanja: od pisanja, fotografije, videografije pa i dizajna, uz marketinška znanja, omogućio mu je zaposlenje u najatraktivnijim hrvatskim firmama. Danas radi u Ericsson Nikoli Tesli i zadužen je za employer branding.


ADAM VOVRA

Adam Vovra bavi se Google Adsom još od fakultetskih dana. U Escapeu radi više oko tri godine na poziciji Ads Account Manager i u međuvremenu je stekao iskustvo vođenja digitalnih kampanja za veliki broj klijenata iz raznih industrija. Specijalizirao se za vođenje kampanja za web trgovine u različitim industrijama.


MARIJA KOVAČIĆ

U svijet marketinga sam ušla za vrijeme studija te od tada razvijam znanja i vještine, posebno na jednom području digitalnog marketinga, a to je Google oglašavanje. Tijekom nekoliko godina rada u Escapeu sam na poziciji Ads Account managera stekla iskustvo u upravljanju Google ads kampanjama u različitim industrijama. Uz Google Ads i Analytics, volim koristiti i ostale alate, poput Data Studia gdje mogu upotrijebiti svoju kreativnost i napraviti izvještaje koji su jednostavni za čitati, ali važni za svakodnevno praćenje rezultata kampanja.


ANTONIO BUNOZA

Razvija komunikacijske vještine u svim smjerovima. Prošao je put od tradicionalnih medija, radija, televizije do digitalnog marketinga, a trenutačno radi na poziciji Google Ads Account Manager-a u Escape-u. Glavna područja interesa su mu najveći svjetske online tražilice. Nastoji spojiti analitički i kreativan način razmišljanja koji primjenjuje na kampanjama za različite industrije. Surađuje s domaćim klijentima i internacionalnim brandovima na ostvarivanju njihovih marketinških i komunikacijskih ciljeva.


GORAN VRABEC

Samo nekoliko ispita prije diplome Goran Vrabec napustio je Fakultet elektronike i računarstva da bi postao poduzetnik. S nekoliko prijatelja ušao je u biznis iznajmljivanja opreme za koncerte i veće evente, a danas je vlasnik omiljenog chilli brenda ”Volim ljuto” koji raste po stopi od 30% godišnje! Na svom OPG-u svake godine proizvede 15 tona egzotičnih papričica i pretvara ih u umake koji su proglašeni drugim najboljim na svijetu! Iskoristio je znanje s FER-a pa napravio vlastiti web shop https://www.volimljuto.com/.


HRVOJE HAUSKA

Google Analytics i Google Tag Manager stručnjak sa fokusom na naprednu implementaciju i optimizaciju digitalnih marketinških alata. Kao student ekonomije se detaljno bavio statistikom i statističkim analizama, te je karijera u digitalnom marketingu bila slijedeći logičan korak. Svoje znanje u digitalnom marketingu usavršava zadnje 3 godine.


Iskustva naših polaznika

Naša polaznica Petra podijelila je svoje dojmove o završenoj edukaciji u videu niže :


Primjeri web stranica koje su izradili polaznici tokom edukacije:


Ako ste zainteresirani za program molimo ispunite sva obvezna polja (*) u potpunosti, kako bi omogućili pouzdani kontakt s vama. Podaci se koriste isključivo za uspostavljanje kontakta s vama kako bi vam dali daljnje upute vezane uz upis programa. Podaci se ne prosljeđuju trećim osobama.