Stručnjak za Internet marketing | Program osposobljavanja | 14. ožujak 2022. | Dostupno i ONLINE

Stručnjak za Internet marketing
FIRST MINUTE POPUST DO 15.12.2021.

Upišite program Stručnjak za Internet marketing po najpovoljnijoj cijeni!

Cijena s popustom iznosi 7.500,00 kn i vrijedi za sve oblike plaćanja.

OPIS PROGRAMA – STRUČNJAK ZA INTERNET MARKETING

Suvremeno poslovanje u digitalnom svijetu zahtjeva ulaganja tvrtki u nabavku novih tehnologija i stručnog osoblja. Završetkom programa osposobljavanja Stručnjak za internet marketing polaznici će postati konkurentni na tržištu rada i steći suvremena znanja i vještine za poslove Internet marketinga.

U toku provedbe programa, polaznici na odabranom poslovnom slučaju razvijaju internet stranicu u WordPress CMS sustavu, izrađuju vizuale za internet stranicu i društvene mreže (Canva), optimiziraju internet stranicu za tražilice (SEO), provode digitalne kampanje (Facebook oglašavanje, Google Ads, Google Analytics, Mailchimp…) uz mentorstvo renomiranih stručnjaka, koristeći stvarni budžet koji ulazi u cijenu programa i koji osigurava Pučko otvoreno učilište Petar Zrinski putem poklon kartica Zagrebačke banke.

Program Stručnjak za Internet marketing je dostupan i online!

Nastavni sadržaji:

  • SEO (search engine optimization)
  • Google AdWords
  • Google AdSense
  • Google Analytics
  • Canva
  • WordPress
  • Mailchimp
  • Web banneri
  • Oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagram…)
  • E-commerce i Crowdfunding

Završetkom programa Stručnjak za Internet marketing polaznici će biti osposobljeni:

  • Sudjelovati u istraživanju tržišta i izradi plana marketinške kampanje
  • Procijeniti potrebe web potrošača te tome prilagoditi metode oglašavanja i prodaje
  • Upotrijebiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i online oglašavanje
  • Koristiti društvene mreže za PR i postizanje marketinških ciljeva
  • Koristiti alate Google Adwords, Analytics i Adsense za povećanje vidljivosti Web sjedišta
  • Primijeniti pravila zaštite na radu

Trajanje: do 3 mjeseca

Satnica : 160 školskih sati

Oblik nastave: Nastava u učionici ili online nastava putem prijenosa uživo iz učionice.

Termin nastave: svakim drugim radnim danom od 17:00 do 20:00h (jedan tjedan nastava se odvija u ponedjeljak, srijedu i petak, a drugi tjedan u utorak i četvrtak i tako naizmjence)

Početak nastave: 14. ožujak 2022.

Program osposobljavanja Stručnjak za Internet marketing odobrilo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja te se upisuje u e-radnu knjižicu. 

Više detalja o nastavnom programu po kojem se provodi program možete pronaći i na stranicama Agencije za strukovno obrazovanje odraslih (ASOO).


Cijena osposobljavanja: 10.400,00 kn (cijena s popustom iznosi 7.500,00 kn i vrijedi za sve oblike plaćanja).

MODELI PLAĆANJA

  • A – Uplata punog iznosa programa (školarina i upisnina) na dan upisa. Odabirom ovog modela ostvaruje se dodatnih 5% popusta na program, a popust vrijedi i na akcijske cijene.
  • B – Uplata upisnine od 500,00 kn, a preostalog iznosa (umanjenog za upisninu) jednokratno, najkasnije tjedan dana prije početka nastave.
  • C – Uplata upisnine od 500,00 kn, a preostalog iznosa (umanjenog za upisninu) na 4 rate s datumima dospijeća – 15.3.2022., 15.4.2022., 15.5.2022., 15.6.2022.
  • D – Uplata kreditnom karticom na 12 rata putem linka za samostalno plaćanje (WS Pay). Prihvaćamo kartice Zabe, PBZ-a i Erste-a

Dodatne pogodnosti i načine plaćanja možete pronaći ovdje.


Uvjeti za upis:

  • minimalno završena četverogodišnja srednja škola
  • poznavanje osnova rada na računalu

Isprave potrebne za upis :

  • osobna iskaznica s obje strane
  • rodni list
  • domovnica
  • završna svjedodžba ili diploma*

*Polaznici sa završenim preddiplomskim ili diplomskim studijem dostavljaju diplomu ili ovjerenu potvrdu o završenom studiju.

Uvjerenje: završetkom programa Stručnjak za Internet marketing polaznici dobivaju uvjerenje o osposobljavanju koje se upisuje u e-radnu knjižicu i koje je ovjerilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.

Dopusnica za izvođenje programa nalazi se na linku: Dopusnica.


Pogledajte kako izgleda online nastava :


Predavači :

Miroslav VargaMIROSLAV VARGA

Miroslav Varga stručnjak je za online marketing, statističke analize i data mining. Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje i apsolvirao je dva poslijediplomska studija. Trenutno radi u tvrtki Escape. Jedan je od nekolicine GCT – Google CertifiedTrainer u Google Adriatics regiji. Ima veliko iskustvo u upravljanju Google AdWords kampanjama i vrlo je čitani autor na blogu escapestudio.hr/blog. Iza sebe ima na desetke milijuna klikova u kojima je testirao reakcije internetskih tražitelja na svim europskim i sjevernoameričkim tržištima.


Ivana GlavurdićIVANA GLAVURDIĆ

Obnašajući niz marketinških i komunikacijskih funkcija u etabliranim kompanijama kontinuirano razvija svoja znanja i vještine, a kombinacijom ekonomskog backgrounda i osobnog afiniteta prema vizualnom sadržaju pronalazi načine za spajanje racionalnog i kreativnog uz poseban naglasak na digitalno okruženje. Trenutno je zaposlena kao project manager u kreativnoj marketinškoj agenciji gdje je zadužena za stvaranje i provedbu projekata za domaće i internacionalne klijente.


Hrvoje MihajlicHRVOJE MIHAJLIC

U digitalnom marketingu je od samih početaka. Iako mu želja još s faksa bila raditi tradicionalno oglašavanje, tehnološki background u spoju s kreativnim hobijima odveo ga je u smjeru ovog najuzbudljivijeg tipa marketinga. Specifičan set znanja: od pisanja, fotografije, videografije pa i dizajna, uz marketinška znanja, omogućio mu je zaposlenje u najatraktivnijim hrvatskim firmama. Danas radi u Ericsson Nikoli Tesli i zadužen je za employer branding.


Adam VovraADAM VOVRA

Adam Vovra bavi se Google Adsom još od fakultetskih dana. U Escapeu radi više oko tri godine na poziciji Ads Account Manager i u međuvremenu je stekao iskustvo vođenja digitalnih kampanja za veliki broj klijenata iz raznih industrija. Specijalizirao se za vođenje kampanja za web trgovine u različitim industrijama.


Marija KovačićMARIJA KOVAČIĆ

U svijet marketinga sam ušla za vrijeme studija te od tada razvijam znanja i vještine, posebno na jednom području digitalnog marketinga, a to je Google oglašavanje. Tijekom nekoliko godina rada u Escapeu sam na poziciji Ads Account managera stekla iskustvo u upravljanju Google ads kampanjama u različitim industrijama. Uz Google Ads i Analytics, volim koristiti i ostale alate, poput Data Studia gdje mogu upotrijebiti svoju kreativnost i napraviti izvještaje koji su jednostavni za čitati, ali važni za svakodnevno praćenje rezultata kampanja.


Antonio BunozaANTONIO BUNOZA

Razvija komunikacijske vještine u svim smjerovima. Prošao je put od tradicionalnih medija, radija, televizije do digitalnog marketinga, a trenutačno radi na poziciji Google Ads Account Manager-a u Escape-u. Glavna područja interesa su mu najveći svjetske online tražilice. Nastoji spojiti analitički i kreativan način razmišljanja koji primjenjuje na kampanjama za različite industrije. Surađuje s domaćim klijentima i internacionalnim brandovima na ostvarivanju njihovih marketinških i komunikacijskih ciljeva.


Sara GrepoSARA GREPO

Sara Grepo magistra je kulturologije i medijske kulture, specijalistica je marketinga na društvenim mrežama u tvrtki Escape d.o.o. gdje svakodnevno radi na društvenim mrežama klijenata. Predavačica je modula Komunikacija na društvenim mrežama na Londonskoj školi za odnose s javnošću u Hrvatskoj. Iza sebe ima višegodišnje iskustvo, osim u social media marketingu, u radu na televiziji i radiju, kao novinarka, reporterka i voditeljica.


Hrvoje HauskaHRVOJE HAUSKA

Google Analytics i Google Tag Manager stručnjak sa fokusom na naprednu implementaciju i optimizaciju digitalnih marketinških alata. Kao student ekonomije se detaljno bavio statistikom i statističkim analizama, te je karijera u digitalnom marketingu bila slijedeći logičan korak. Svoje znanje u digitalnom marketingu usavršava zadnje 3 godine.


BORIS ŽAKULABoris Žakula

Diplomirao je ekonomiju na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli 2015. godine. Po završetku školovanja stekao je dodatne certifikate u području društvenih mreža, oglašavanja, pisanja za digitalne kanale i Google Adwords. Radio je u marketingu i prodaji za nekoliko kompanija, a trenutno je zaposlen kao Senior Marketing Manager u tvrtci Banana Kreativni Online Marketing koja se bavi izradom web stranica, webshopova, oglašavanjem na društvenim mrežama i oglašavanjem na Google-u.


Iskustva naših polaznika

Naša polaznica Petra podijelila je svoje dojmove o završenoj edukaciji u videu niže :


Primjeri web stranica koje su izradili polaznici tokom edukacije:


Ako ste zainteresirani za program molimo ispunite sva obvezna polja (*) u potpunosti, kako bi omogućili pouzdani kontakt s vama. Podaci se koriste isključivo za uspostavljanje kontakta s vama kako bi vam dali daljnje upute vezane uz upis programa. Podaci se ne prosljeđuju trećim osobama.