Ključ za uspješno poslovanje se nalazi u razumijevanju potreba, želja i ponašanja kupaca. Koncept buyer persone pomaže nam razumjeti tko su naši idealni ili tipični kupci, što nam u konačnici pomaže u pripremi strategije marketinga, razvoju proizvoda/usluga i izgradnji odnosa s klijentima.
...Digitalni marketing se neprestano razvija i da biste ostali u toku trebate ići u korak s najnovijim trendovima i tehnikama. Bilo da ste početnik ili iskusan marketinški stručnjak, postoje određene vještine koje bi trebali znati. Evo 7 vještina digitalnog marketinga koje definitivno trebate naučiti.Naučite kako ostvariti besplatne posjete na vašu web stranicu pomoću SEO-a SEO …
Google oglasi mogu biti izvrstan način za povećanje prometa na vašoj web stranici i generiranje više potencijalnih kupaca i prodaje. Međutim, ako niste upoznati s Google ads platformom, može biti teško znati odakle početi. U ovom tekstu pokazati ćemo vam što trebate znati o Google oglasima ako ste početnici.Što su Google oglasi i kako radeGoogle …
SEO (search engine optimization) ili optimizacija za tražilice je jedan od najvažnijih aspekata svake online marketinške strategije. Ako ne optimizirate svoju web stranicu za Google, propuštate puno potencijalnog prometa i kupaca. U ovom tekstu objasniti ćemo što je SEO i kako možete optimizirati svoju web stranicu pomoću jednostavnih tehnika.Što je SEO i kako funkcionira?SEO je …
Želite pokrenuti blog, ali niste sigurni kako započeti? U ovom tekstu dati ćemo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da započnete blog koji privlači čitatelje i daje rezultate.Zašto pisati blog i kakve rezultate želite postići?Kada je u pitanju pisanje blog (bloganje), ljudi imaju mnogo različitih ciljeva. Neki žele podijeliti svoja mišljenja s drugima, dok …
Jeste li početnik u svijetu digitalnog marketinga? Ako je tako, vjerojatno se trenutno suočavate s nekoliko izazova. Ne brinite – niste sami! U ovom tekstu raspravljati ćemo o pet uobičajenih izazova digitalnog marketinga s kojima se susreću početnici i kako ih savladati. Započnimo!Izazov 1: Ne znate gdje se nalaze vaši kupci online (i kako doći …